Udane wdrożenie rozwiązań komunikacyjnych i wspierających współpracę wychodzi naprzeciw potrzebom firm średniej wielkości

Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z rozwijającą się firmą średniej wielkości, kwitnącą korporacją międzynarodową, małym graczem lokalnym, czy też organizacją sytuującą się pomiędzy tymi kategoriami, sposób, w jaki komunikują się dziś pracownicy takiego przedsiębiorstwa różni się wybitnie od sposobu sprzed pięciu, czy nawet trzech lat. Dlaczego? Krótko mówiąc, wynika to z różnic w technologii i zwiększonych potrzeb biznesowych. Dzisiejsze urządzenia mobilne, serwisy wideo, fora, portale społecznościowe oraz wszechobecna informacja w połączeniu z rozproszoną, mobilną, biegłą technicznie bazą klientów stojącą w obliczu nieustannych wyzwań ekonomicznych wymagają bardziej strategicznego podejścia do komunikacji biznesowej.

Pobierz bezpłatne opracowanie Forrester Reaserch (po polsku) i dowiedz się więcej na temat współczesnej komunikacji biznesowej.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej