Obsługa klienta w wersji smart

Skąd Altar czerpie inspiracje do rozwoju własnego systemu? Dokąd zmierza nowoczesna obsługa klienta? Czym wyróżnia się Smart IVR i do kogo jest skierowany? Jakie są atuty firmy Altar w kwestii rozwiązań i narzędzie dedykowanych dla call center? Z Michałem Chojnackim, menedżerem ds. kluczowych klientów firmy Altar, rozmawia Andrzej Maciejewski.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT