Gazeta Finansisty: Relacje i procesy sie przenikają - przekonuje Outbox

Połączenie zarządzania relacjami z klientem (CRM) z działaniem procesowym (BPM), jest sposobem na większą dynamikę działania w branży finansowej, która jest przecież hiperkonkurencyjna i bardzo wymagajaca.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania