Jak można wykorzystać Google do stworzenia lepszych kokpitów analitycznych w narzędziach BI? W świecie biznesu, odnajdywanie informacji, szukanie odpowiedzi i wykonywanie analiz mogą być naprawdę frustrującymi zajęciami. Zamiast intuicyjnej i prostej w obsłudze aplikacji, otrzymujemy nieelastyczne wyniki w formie statycznych raportów lub zrzutów ekranu. Jeżeli chcemy dalej szukać odpowiedzi na własną rękę, zmagamy się z jeszcze bardziej skomplikowanymi narzędziami lub antycznymi arkuszami kalkulacyjnymi. Nawet IT bywa zaskoczone ograniczeniami tradycyjnych systemów BI.
Teraz, statyczne, nieelastyczne zrzuty ekranów i niezrozumiałe raporty są zastępowane intuicyjnymi kokpitami menedżerskimi, które pozwalają użytkownikom na kliknięcie w dany punkt w celu otrzymania bardziej szczegółowych informacji, krojenie i łącznie danych bez ograniczeń i samodzielne wykonywanie analizy typu „what if”.
Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!