Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Twitter
Temat: Twitter
W walce ze spamem są tylko pokonani?
Anna Meller
Amerykańskie firmy walczące z powodzią niechcianych wiadomości o treściach komercyjnych stworzyły "czarne listy" z adresami najbardziej aktywnych w Sieci spamerów. Na odpowiedź długo nie musiały czekać – nadawcy e-maili w odwecie rozpoczęli ataki typu DDoS na witryny broniących się przed spamem firm. W batalii pokonane zostały już dwa przedsiębiorstwa.
Kolejny etap walki ze spamem
Anna Meller
“Przestań odpowiadać spamerom” – pod takim hasłem rozpoczęła się w piątek akcja przeciwko tym, którzy rozsyłają niechciane wiadomości. Akcję zainicjowało Australijskie Stowarzyszenie Przemysłu Internetowego przy wsparciu Mircosoftu, Yahoo! oraz AOL.
Wyspa wolna od spamu
Anna Meller
Po długich debatach Brytyjczycy ostatecznie uznali przesyłanie spamu za przestępstwo. Tym samym wszystkim spamerom grozi grzywna w wysokości 5 tys. funtów.
Komunikacja przez premium SMS
Anna Meller
Firma AlienPants udostępniła aplikację komputerową, która może znaleźć zastosowanie w centrach informacji dla klientów bądź na kanałach do pogawędek. Nic nie byłoby w tym rozwiązaniu zaskakującego, gdyby nie fakt, że program zapewnia komunikację z klientami poprzez przesyłanie wiadomości SMS o podwyższonej wartości.
Gorący piątek na Marketplanet
Szymon Augustyniak
Ostatni piątek okazał się rekordowym dniem dla platformy handlu elektronicznego B2B Marketplanet.
Wielkoludy stawiają na e-biznes
Szymon Augustyniak
Jedna piąta budżetów IT wielkich firm amerykańskich jest przeznaczana na inicjatywy związane z e-biznesem. Największa część tych wydatków lokowana jest w inwestycje związane z rozwojem infrastruktury i sieci - dowodzi nowy raport Line 56 Media oraz A.T.Kearney.
W oczekiwaniu na Wi-Fi
Anna Meller
Punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu robią furorę w Stanach Zjednoczonych. W Polsce pierwsze hot spoty dopiero się pojawiają. Czy istnieje szansa, że w przeciągu kilku miesięcy będzie ich coraz więcej w miejscach publicznych, hotelach i restauracjach?
Trendy w płatnościach
Szymon Augustyniak
Z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Unisys wynika m.in., że banki lepiej zarabiają na obsłudze rachunków elektronicznych niż tradycyjnych. Ponadto, jak przewidują autorzy raportu, najwięcej popularności zyskają w ciągu najbliższych dwóch lat karty debetowe, a w ciągu roku ok. 34% obecnych transakcji gotówkowych powinno zmienić się w transakcje elektroniczne.
Internauci bez zmian
Daniel Cieślak
Z Internetu korzysta w Polsce 6,18 mln osób, czyli ponad 21 % Polaków pomiędzy 15 i 75 rokiem życia (dane na koniec maja) - taką informację przynosi najnowsza edycja badania NetTrack, przeprowadzonego przez SMG/KRC. To dokładnie tyle samo, co miesiąc wcześniej.
Co Twój szef napisał ostatnio w blogu?
Szymon Augustyniak
Blog internetowy - jako kolejna po np. komunikatorach usługa czy raczej sfera aktywności internautów - wchodzi do korporacyjnego krwioobiegu. Pomaga w nieformalnych lub mniej formalnych, za to bezpośrednich kontaktach z klientami, partnerami. Nie jest jednak receptą na sukces - prosta prawda, że bez osobowości bloggera nie ma blogu - potwierdza się i w tym przypadku.
Zbadają polski Internet
Daniel Cieślak
Specjalizująca się w badaniach Internetu firma Global eMarketing rozpoczęła największe z dotychczasowych badanie użytkowników Sieci w Polsce. Projekt realizowany jest na zlecenie Polskich Badań Internetu (PBI). "Jest to absolutnie bezprecedensowe przedsięwzięcie na polskim rynku. Spodziewam się, że pierwsze wyniki badania poznamy na początku listopada." - mówi Mariusz Kuziak z Interii.
Co w Sieci piszczy
Szymon Augustyniak
Z marcowego badania Ipsos-Demoskop wynika, że niemal trzy czwarte Polaków w ogóle nie korzysta z Internetu. Jak często i po co do Sieci wchodzą pozostali?
Poprzednia
strona
1
...
25
26
27
28
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »