Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
okazja
Temat: okazja
Polski Groupon kończy rok
Karol Jaskuła
21 kwietnia 2010 roku został powołany do życia serwis CityDeal. Miesiąc później stał się on częścią globalnej sieci Groupon. Serwis jest zdecydowanym liderem na polskim rynku zakupów grupowych i właśnie dzisiaj mija okrągły rok jego funkcjonowania.
Zakupy grupowe rosną w siłę
Wiktor Szpunar
Najnowszy raport PBI pokazuje, że polscy internauci coraz chętniej korzystają z zakupów grupowych. W listopadzie 2010 r. na strony Gruopon.pl i Gruper.pl weszło łącznie 3,2 mln użytkowników. W sieci powstają kolejne witryny oferujące internautom obniżki cen przekraczające 50 proc. wartości towarów i usług.
Szturm na Electro World - wideorelacja
Krzysztof Pietrzak, Tomasz Cichocki
29-calowe telewizory za 699 złotych, notebooki poniżej 1000 złotych za sztukę, filmy DVD za niecałe 5 złotych, PlayStation 2 w zestawie z czterema grami - mniej niż 500 złotych. Taką promocyjną ofertą kusił Electro World - nowy hipermarket ze sprzętem elektronicznym. To wystarczyło aby już o 5 rano przed halą sklepu ustawiła się przeszło 1000-osobowa kolejka. Na miejscu, w obawie przed szturmem klientów poszukujących "okazji", zgromadzono ok. 120 policjantów i ochroniarzy oraz 2 karetki pogotowia - w gotowości postawiono także personel pobliskiego szpitala bródnowskiego. Ofiar nie było - ale czy opłacało się czekać? Szefowie Electro World twierdzą, że wejście marki na polski rynek obniży ceny elektroniki nawet o 10% i zapowiadają kolejne inwestycje. Konkurencja również nie próżnuje - obniżki cen, promocje czy próby uatrakcyjnienia ofert są bardziej niż kiedykolwiek stanowcze i śmiałe. Czy czeka nas "wielka darmocha"?
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »