Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
ipad
Temat: ipad
Adobe: "Kochamy Apple, ale..."
Ludwik Krakowiak, IDG News Service
"Żadna spółka, nieważne jak duża, nie powinna dyktować nikomu, co może on tworzyć i jak, ani w jaki sposób korzystać z Sieci" - piszą założyciele firmy Adobe w liście otwartym, umieszczonym w Internecie.
Steve'a Jobsa rozważania o Flashu
Ludwik Krakowiak, IDG News Service
Szef Apple zdecydował się publicznie wyrazić swój stosunek do technologii Adobe Flash. W liście otwartym, opublikowanym w Sieci, Steve Jobs tłumaczy, skąd wzięła się niechęć Apple do stosowania rozwiązań Adobe.
Rekordowe zyski Apple - iPhone i Maki sprzedają się coraz lepiej
PC World
Koncern Apple poinformował właśnie, że w drugim kwartale roku fiskalnego 2010 jego zyski wzrosły o 90% (głównie dzięki świetnej sprzedaży iPhone i komputerów Mac). Steve Jobs z dumą ogłosił, że to najlepszy "nieświąteczny" kwartał w historii koncernu.
Citrix: aplikacje dla iPada
Józef Muszyński, IDG News Service
Firma udostępniła dwie aplikacje dla iPada: Citrix Receiver i GoToMeeting. Obie te aplikacje mają zapewnić użytkownikom iPada możliwość korzystania z podobnej funkcjonalności aplikacyjnej, jaka jest dostępna na ich lokalnych stacjach roboczych.
Nokia też chce mieć swój tablet
Piotr Perka
Branżowy analityk twierdzi, że Nokia prowadzi zaawansowane prace nad komputerem typu tablet. Według niepotwierdzonych doniesień miałby on zadebiutować w drugiej połowie tego roku.
Apple iPad - użytkownicy skarżą się na problemy z WiFi
Krzysztof Lech
W kilka dni po wprowadzeniu do sprzedaży tabletu iPad wielu jego szczęśliwych nabywców zaczęło uskarżać się na różne problemy jakie zaczął im sprawiać ten gadżet. Najczęściej chodziło o działanie WiFi.
300 tys. iPadów i milion aplikacji sprzedanych pierwszego dnia
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Z informacji ujawnionych przez przedstawicieli koncernu wynika, że tylko pierwszego dnia sprzedaży nabywców znalazło ponad 300 tys. nowych tabletów firm Apple.
Tyle kosztuje wyprodukowanie iPada
Ludwik Krakowiak
Firma analityczna iSuppli ocenia, że wyprodukowanie jednego tabletu iPad w podstawowej wersji kosztuje Apple ni mniej ni więcej tylko 229,35 dolarów. Spółka przeprowadziła "wirtualny demontaż" urządzenia i wyceniła poszczególne elementy jego konstrukcji.
8 milionów iPadów w dwa lata
Piotr Perka
Według analityków do 2012 roku Apple zdoła sprzedać 8 milionów sztuk iPada. Sprzedaż zaprezentowanego przez Apple w ubiegłym tygodniu tabletu rozpocznie się w marcu.
Novell: zestaw programistyczny dla Apple iPad
Józef Muszyński, IDG News Service
Zestaw programistyczny MonoTouch ma mieć mechanizmy umożliwiające budowanie aplikacji opartych na .Net dla najnowszego urządzenia Apple - iPad.
Prawa do nazwy iPad ma Fujitsu?
Piotr Perka
Choć po przedwczorajszej premierze, nazwa iPad większości ludzi kojarzy się z tabletem Apple'a, to urządzenie o tej nazwie w 2002 roku zbudowała firma Fujitsu. Czy będziemy świadkami sądowej batalii o nazwę?
iPad kontra netbooki - porównanie na niekorzyść tabletu Apple
Ludwik Krakowiak
Steve Jobs to mistrz marketingu i nie piszemy tego ze złośliwością, ale z podziwem. Szef Apple umiejętnie buduje atmosferę wokół sygnowanych logiem jabłka produktów, dzięki czemu na długo przed rynkową premierą zyskują one ogromną popularność. A w dniu oficjalnej prezentacji - zwykle z miejsca stają się rynkowymi przebojami. Tak było z iPhonem i MacBookiem Air. Sytuacja powtórzyła się w przypadku tabletu iPad.
Poprzednia
strona
1
...
13
14
15
16
17
...
25
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »