Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
ar
Temat: ar
Materiał promocyjny
Przyszłość AR: czego dowiedzieliśmy się o technologii rozszerzonej rzeczywistości dzięki Pokémon GO
Lenovo
Pokémon GO to największy sukces w kategorii gier na Androida oraz iOS w ciągu ostatnich 5 lat. Możecie zapomnieć o Angry Birds. Poszukiwanie i łapanie stworków we własnym środowisku stało się obsesją dla milionów ludzi na całym świecie.
Wirtualna Przymierzalnia: augmented reality w Polsce
Wiktor Szpunar
Technologia rozszerzonej rzeczywistości po raz pierwszy pojawiła się w porównywarce cen. Serwis Tanio.pl umożliwia klientom "przymierzanie ubrań" przy użyciu kamery internetowej. To produkt skierowany zwłaszcza do pań, które chciałyby zobaczyć, jak wyglądają w nowej sukience lub takim czy innym kolorze.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »