Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
analiza
Temat: analiza
Przedsiębiorcy odczuli kryzys
Wanda Żółcińska
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Business Centre Club, aż 89% polskich firm odczuwa skutki globalnego kryzysu, choć 69% zachowuje optymizm i nie widzi poważnych zagrożeń.
Fala dociera do IT
Szymon Augustyniak
Kryzys gospodarczy odbije się wyraźnie na branży IT w Europie Środkowej i Wschodniej. O wzrosty na największych rynkach regionu - Polski, Ukrainy i Rosji - w 2009 roku będzie bardzo trudno - stwierdzają analitycy PMR.
Polska coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem dla inwestorów
Adam Jadczak
Zagraniczni przedsiębiorcy coraz bardziej doceniają atuty polskiej gospodarki. Rosną notowania nasze jako miejsca, gdzie warto budować fabryki - twierdzą analitycy PricewaterhouseCooper.
Najcenniejsze marki na świecie warte łącznie 2000 mld USD
Adam Jadczak
Największą wartość niesie marka Google, którą wyceniono na ponad 100 mld USD. Już po raz trzeci jest marką numer jeden na świecie.
USA: rośnie sprzedaż on-line
Bożena Jaskowska
Sprzedaż on-line w Stanach Zjednoczonych w pierwszych trzech miesiącach 2009 r. wzrosła o 11% - wynika z analiz przeprowadzonych przez firmę badawczą Forrester Research i serwis Shop.org. Niezbyt dobrze jednak sytuacja przedstawia się w firmach, dla których internet jest jedynym kanałem dystrybucji produktów.
Wymiana samochodów
Wanda Żółcińska
W ubiegłym roku jedna dziesiąta Polaków kupiła samochód osobowy. Niemal połowa zastępowała w ten sposób dotychczas używany pojazd, a ponad jedna trzecia kupiła kolejne auto dla rodziny - wynika z badania TNS OBOP.
Europejski deficyt
Wanda Żółcińska
W ubiegłym roku w większości krajów Unii Europejskiej wzrósł deficyt budżetowy - wynika z danych Eurostatu, europejskiego biura statystycznego.
Węgry w zapaści
Wanda Żółcińska
Nowy premier Węgier zapowiedział, że gospodarka tego kraju może skurczyć się w tym roku nawet o 6%. Jego zdaniem, jeśli rząd nie wprowadzi odpowiednio szybko planowanych reform, Węgry mogą na długi czas pogrążyć się w poważnym kryzysie gospodarczym.
Chiny liczą na siebie
Wanda Żółcińska
Aby zrealizować swoje ambitne plany wzrostu gospodarczego na ten rok, Chiny skoncentrują się na popycie krajowym i w mniejszym stopniu będą polegały na eksporcie - stwierdził premier tego kraju.
Już 48% Polaków korzysta z Internetu
Monika Tomkiewicz
Jak wynika z badania NetTrack, wyrównały się też proporcje udziału mężczyzn i kobiet w grupie internautów.
Wzrosło bezrobocie w UE
Wanda Żółcińska
W Unii Europejskiej stopa bezrobocia wzrosła w lutym 2009 r. do 7,9% z 7,7% w styczniu - bez pracy jest 19,6 mln osób.
Polskie firmy radzą sobie z kryzysem?
(aja)
Z przedstawionych GUS danych wynika, że polskie firmy dobrze radzą sobie z kryzysem - powiedział PAP Andrzej Sadowski, ekspert Centrum im. Adama Smitha.
Poprzednia
strona
1
...
9
10
11
12
13
...
50
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »