Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Polskie Badania Internetu
Temat: Polskie Badania Internetu
Jak badać polski Internet?
Anna Meller
Wciąż nierozstrzygnięta jest sprawa publikacji wyników badania PBI, bo zaangażowane strony: firma badawcza Gemius i członkowie Polskiego Badania Internetu nie mogą dojść do porozumienia w kwestii sposobu publikacji pomiaru. Tymczasem Gemius uruchomił nowe badanie gemiusAudience, które będzie pokazywało nie tylko oglądalność witryn, ale również profil społeczno-demograficzny użytkowników. O tym, jak bada się Internet i jakie problemy na tym polu napotyka firma badawcza, opowiada Marcin Pery, wiceprezes zarządu Gemius S.A.
Gdzie się podziało Polskie Badanie Internetu?
Anna Meller
W połowie ubiegłego roku rozpoczęto rekrutację do badania panelowego PBI. Pierwsze wyniki miały ukazać się w grudniu 2003 roku, nie opublikowano ich jednak do teraz. Krążą pogłoski, że sytuacja finansowa Wirtualnej Polski ma wpływ na te opóźnienia, bo portal nie jest w stanie współfinansować badań. PBI dementuje te informacje.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »