Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Havok
Temat: Havok
Computex 2006: Radeon w roli dopalacza fizyki - to już dobrze działa
Juliusz Kornaszewski
W ostatnim wydaniu PC Worlda wyraziłem swoją opinię, że żywot specjalistycznych dopalaczy fizyki w grach będzie moim zdaniem bardzo krótki. Nie sądziłem jednak, że aż tak krótki bo po dwóch miesiącach bytności rynkowej właściwie są już zbędne. Na targach ATI pokazało, że każdy Radeon o wydajności modelu X1600 jest w stanie sprzętowo realizować obliczenia fizyczne w grach i to za pieniądze o wiele mniejsze niż specjalizowana karta Ageia PhysX.
Obliczenia fizyczne w końcu przejęte przez "grafikę"
Juliusz Kornaszewski
NVIDIA i Havok zademonstrują pierwszy silnik fizyczny do gier wykorzystujący procesor graficzny. Pokaz odbędzie się na trakcie rozpoczynającej się dzisiaj konferencji Game Developer Conference (GDC) w San Jose w Kalifornii.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »