Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
GeForce 8600 GTS
Temat: GeForce 8600 GTS
GeForce 8600 GTS = dostępny DirectX 10
Juliusz Kornaszewski
Karty NVIDII z procesorami GeForce 8800 GTS i GTX otworzyły drogę dla produktów zgodnych z DirectX 10 i wprowadziły nową jakość do mikroarchitektury GPU. Zniknął podział na jednostki zajmujące się przetwarzaniem geometrii, pikseli, cieniowaniem, pojawiły się uniwersalne, zunifikowane jednostki przetwarzania zdolne do realizacji wszystkich wcześniej wymienionych funkcji, a dodatkowo pojawiła się możliwość dokonywania przez nie obliczeń fizycznych. Model GeForce 8800 GTX dysponuje 128 takimi jednostkami, a także 768 MB pamięci GDDR3 komunikującej się z procesorem za pośrednictwem 384-bitowego interfejsu. Wersja GTS ma mniej, bo 96 jednostek przetwarzania i w zależności od modelu od 640 do 320 MB pamięci GDDR3 z interfejsem 320-bitowym.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »