Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CR-Media
Temat: CR-Media
Nowy fundusz Venture Capital
Artur Małek
Powstał nowy polski fundusz Venture Capital, specjalizujący się w sektorze nowych mediów i technologii. Fundusz nazywa się Xevin Investments a swoją działalność skoncentruje na rynku Europy Centralnej i Wschodniej. Za przedsięwzięciem stoją znane osoby polskiego rynku reklamy internetowej: Krzysztof Golonka, Gwidon Humeniuk i Marek Rusiecki.
Internet Group gotowe na giełdę
Piotr Zalewski
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny Internet Group S.A. Spółka zamierza sprzedać w ofercie publicznej 11 mln 424 tys. 25 akcji serii F. W wyniku emisji powstanie jedna grupa kapitałowa łącząca spółki CR Media Consulting S.A. oraz Internet Group S.A. Oferującym akcje Internet Group S.A. jest Dom Maklerski PKO BP.
Co stanie się z portalami w 2010 roku?
Anna Meller
Z sondy IDG.pl, w której wzięło udział ponad 3 tys. użytkowników, wynika, że za 6 lat dominującym podmiotem na polskim rynku internetowym będzie Onet. Ponad dwukrotnie mniej głosów otrzymała Wirtualna Polska, czterokrotnie mniej Interia. Co ciekawe, gros osób wskazało, że liderem będzie zupełnie inny podmiot, pozostali zapowiedzieli, iż w 2010 roku na scenie internetowej nie będzie w ogóle portali. Wyniki sondy sprowokowały nas do zadania pytań: jak będą wyglądać przedsięwzięcia online za 6 lat oraz w jaki sposób portale wyobrażają sobie swoją przyszłość? O odpowiedź poprosiliśmy przedstawicieli polskich i zagranicznych firm.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »