Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
adsense
Temat: adsense
UE bierze pod lupę usługę AdSense i oskarża Google o stosowanie monopolistycznych praktyk
Google przyznaje się do winy w ugodzie zakończonej gigantyczną grzywną
Google - blokady antypirackie
Wiktor Szpunar
Wyszukiwarka Google wprowadza mechanizmy, które utrudnią poszukiwanie fraz blisko spokrewnionych z piractwem i blokuje strony łamiące prawa autorskie. Wszystko to element większego planu zniszczenia pirackich stron w sieci.
Google: fałszywe "kliknięcia" to poważny problem!
Magdalena Górak
Największa wyszukiwarka przyznała, że problem fałszywych "kliknięć" w reklamy przy wyszukiwaniu jest poważniejszy niż dotąd przypuszczano. Zagrozić może biznesowemu modelowi Googli, jak przyznał George Reyes, dyrektor finansowy.
Proces za fałszywe "kliknięcia"
Magdalena Górak
Firma Google wytoczyła proces wydawcy korzystającemu z jej programu Adsense za to, że ten generował sztuczne "kliknięcia" w reklamy. Przypomnijmy, że w tym programie Google płaci właścicielom serwisów za każde "kliknięcie".
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »