socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES - social media w służbie przedsiębiorcom

Tak jak w poprzednich latach, tematyka konferencji socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES, stawia na  użyteczność serwisów społecznościowych dla przedsiębiorstw.  Rozpoczynamy od analizy obecnej sytuacji w Polsce, przejrzymy trendy jakie rysują się na Świecie ale już teraz wiemy i zaprezentujemy, co nurtuje firmy, jeśli chodzi o uczestnictwo w coraz dojrzalszym segmencie social media.

W grupie praktyków i ekspertów, omówione zostanie współdziałanie społeczności w połączeniu z dynamicznym rozwojem dwóch potężnych obszarów biznesu - ecommerce i mobile. Przedstawimy czołowe case studies największych uczestników rynku ale zawsze ze szczególnym przywiązaniem uwagi do rzeczywistej użyteczności przykładów dla usprawnienia obecnych, realnych i lokalnych działań firm w Polsce.

Szeroki zakres tematyczny, zawężamy do spraw najważniejszych i istotnych dla zwiększenia zysków uczestników konferencji. Przedsiębiorca, menedżer, ekspert czy specjalista zarządzający sferą social media otrzyma pełną informację o narzędziach, badaniach, aplikacjach i źródłach wiedzy niezbędnej  do poruszania się w gąszczu branżowych terminów, rozwiązań i możliwych opcji zarówno niszowych jak i masowych platform social media.

Zobacz również:

  • LinkedIn niczym TikTok? Portal testuje nowe formaty
  • Problemów TikToka w USA ciąg dalszy

Konferencja skierowana jest do:

  • Dyrektorów zarządzających ds. marketingu lub social media
  • Menedżerów lub specjalistów ds. PR
  • Menedżerów i specjalistów ds. marki, produktu i komunikacji marketingowej
  • Specjalistów, menedżerów i praktyków social media
Przygotowujemy specjalne badanie dotyczące branży social media, którego wyniki wraz z pełną analizą przedstawimy w raporcie konferencyjnym. W wydaniu znajdzie się także wiele treści dotyczących najnowszych trendów dotyczących serwisów społecznościowych. Raport otrzymają wszyscy, którzy zarejestrują się już teraz oraz uczestnicy konferencji.
socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES - social media w służbie przedsiębiorcom

Raport-socialmediaSTANDARD-2013-BIZNES

Uwaga: cashback! Każdy z uczestników konferencji może otrzymać kartę MasterCard lub Visa, którą InternetSTANDARD doładuje kwotą 150zł! Pieniądze te uczestnik konferencji może przeznaczyć np. na pokrycie kosztów dojazdu, opłaty parkingowe lub inne wydatki. Karta nie ma wydrukowanego nazwiska (jest kartą na okaziciela), co oznacza, że płacić nią może dowolna osoba.
socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES - social media w służbie przedsiębiorcom

CASHBACK

Karta jest honorowana we wszystkich punktach akceptujących płatności kartami elektronicznymi. Zgromadzone na niej pieniądze można także wypłacić w bankomacie (uwaga: od wypłat gotówkowych bank może pobierać prowizję) Aby otrzymać doładowaną kartę należy spełnić wszystkie warunki promocji, zobacz detale promocji.

Konferencje Internet Standard to spotkania, które łączą wymiar merytoryczny (prelekcje najlepszych ekspertów z branży) i networkingowy (możliwość dyskusji i wymiany poglądów z prelegentami i innymi uczestnikami konferencji). W konferencjach uczestniczy od 150 do nawet 400 osób. Zobacz co sądzi o jednej z form zaistnienia na konferencji, Marcin Kowalczyk Special Digital and Publishing Projects Director eKiosk.

Oferta Sponsoringu

socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES - social media w służbie przedsiębiorcom

oferta-sponsoringu-socialmediaSTANDARD-2013-BIZNES

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200