socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES - social media w służbie przedsiębiorcom
-
- 07.10.2013, godz. 10:17
Tak jak w poprzednich latach, tematyka konferencji socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES, stawia na użyteczność serwisów społecznościowych dla przedsiębiorstw. Rozpoczynamy od analizy obecnej sytuacji w Polsce, przejrzymy trendy jakie rysują się na Świecie ale już teraz wiemy i zaprezentujemy, co nurtuje firmy, jeśli chodzi o uczestnictwo w coraz dojrzalszym segmencie social media.
W grupie praktyków i ekspertów, omówione zostanie współdziałanie społeczności w połączeniu z dynamicznym rozwojem dwóch potężnych obszarów biznesu - ecommerce i mobile. Przedstawimy czołowe case studies największych uczestników rynku ale zawsze ze szczególnym przywiązaniem uwagi do rzeczywistej użyteczności przykładów dla usprawnienia obecnych, realnych i lokalnych działań firm w Polsce.
Szeroki zakres tematyczny, zawężamy do spraw najważniejszych i istotnych dla zwiększenia zysków uczestników konferencji. Przedsiębiorca, menedżer, ekspert czy specjalista zarządzający sferą social media otrzyma pełną informację o narzędziach, badaniach, aplikacjach i źródłach wiedzy niezbędnej do poruszania się w gąszczu branżowych terminów, rozwiązań i możliwych opcji zarówno niszowych jak i masowych platform social media.
Zobacz również:
- WhatsApp ucina wsparcie dla starszych urządzeń
- Zweryfikowane konta na Facebooku zagrożone - jak się chronić?
Konferencja skierowana jest do:
- Dyrektorów zarządzających ds. marketingu lub social media
- Menedżerów lub specjalistów ds. PR
- Menedżerów i specjalistów ds. marki, produktu i komunikacji marketingowej
- Specjalistów, menedżerów i praktyków social media

Raport-socialmediaSTANDARD-2013-BIZNES

CASHBACK
Konferencje Internet Standard to spotkania, które łączą wymiar merytoryczny (prelekcje najlepszych ekspertów z branży) i networkingowy (możliwość dyskusji i wymiany poglądów z prelegentami i innymi uczestnikami konferencji). W konferencjach uczestniczy od 150 do nawet 400 osób. Zobacz co sądzi o jednej z form zaistnienia na konferencji, Marcin Kowalczyk Special Digital and Publishing Projects Director eKiosk.
Oferta Sponsoringu
oferta-sponsoringu-socialmediaSTANDARD-2013-BIZNES