eAnalizator w ofercie eCenter

Firma, w ramach umowy z amerykańską spółką NetGenesis, wprowadziła do oferty usługę eAnaliza, umożliwiającą śledzenie ruchu na stronach internetowych i zaawansowaną analizę zachowań osób, korzystających z serwisów sieciowych. Usługa dostępna w modelu ASP jest przeznaczona głównie dla sklepów internetowych i portali.

eCenter, spółka założona przez Elektrim SA i Internet Investment Fund, będzie oferować rozwiązania amerykańskiej firmy NetGenesis, umożliwiające przeprowadzenie zaawansowanej analizy zachowań osób korzystających z Internetu. Usługa oferowana jest modelu ASP, dzięki czemu klienci nie muszą ponosić kosztów utrzymywania odpowiedniej infrastruktury sprzętowej. Nowa oferta eCenter jest skierowana do sklepów internetowych, portali i różnego rodzaju serwisów tematycznych.

W ramach usługi eAnaliza producent oferuje zestaw specjalistycznych narzędzi do analizy danych, np. metoda clickstream, pozwalająca na śledzenie drogi, jaką na stronach serwisu przebywają odwiedzający, czy też metoda Web mining, której zadaniem jest dokładne analizowanie zachowań internautów odwiedzających dany serwis. eAnaliza jest oparta na technologii OLAP (Online Analytical Processing), posiada również wsparcie standardów XML i Java. Jak zapewniają przedstawiciele eCenter, tym co wyróżnia eAnalizę spośród innych dostępnych na rynku systemów, jest m.in. możliwość łatwego tworzenia własnych zestawów raportów.

Zobacz również:

  • Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej

Z rozwiązań opracowanych przez NetGenesis korzystają m.in. Microsoft, Lotus, Visa International i 3Com.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200