Zmiany w zarządzie UPC
- Monika Tomkiewicz,
- 26.11.2012, godz. 15:32
W grudniu tego roku do zespołu zarządzającego UPC dołączą Grzegorz Esz i Christopher F. Biedermann. Christopher Biedermann obejmie stanowisko Dyrektora Finansowego, a Grzegorz Esz zostanie Dyrektorem Marketingu. Jarosław Pijanowski, dotychczasowy Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w UPC będzie natomiast zarządzał połączonym Pionem Sprzedaży i Obsługi Klientów.
Christopher F. Biedermann. obejmie w UPC stanowisko Dyrektora Finansowego oraz członka Zarządu. Poprzednio pełnił funkcję Wiceprezesa i Dyrektora Finansowego w firmie CEDC notowanej na giełdzie NASDAQ i Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich firmach jak General Electric gdzie pełnił funkcję Dyrektora Finansowego i członka Zarządu dla oddziałów w Polsce, Coca-Cola HBC S.A. w Słowenii, Londynie i Polsce, jako CFO i Dyrektor Operacyjny, członek korporacyjnego zespołu finansowego oraz Dyrektor Finansowy.
Dyrektorem Marketingu oraz Członkiem Zarządu UPC Polska zostanie natomiast Grzegorz Esz, który dysponuje 16-letnim doświadczeniem w branżach telekomunikacyjnej i IT w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Poprzednio Grzegorz Esz pełnił funkcję dyrektora ds. komercyjnych i był członkiem zarządu Netii. Doświadczenie zdobywał m.in. w Supernova Capital, gdzie zajmował się projektami telekomunikacyjnymi i medialnymi, w Polskiej Telefonii Cyfrowej i TDC Internet Polska S.A oraz w MTC, największym rosyjskim operatorze komórkowym notowanym na giełdzie NASDAQ, gdzie pełnił funkcję wiceprezesa i CMO odpowiedzialnego za Ukrainę, Białoruś, Uzbekistan, Kazachstan, Rosję.
Zobacz również:
Jarosław Pijanowski, dotychczasowy Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w UPC będzie zarządzał połączonym Pionem Sprzedaży i Obsługi Klientów, odpowiadając za strategiczne zarządzanie i kontrolę nad strukturą sprzedaży grupy usług UPC - telewizyjnej, internetowej, telefonicznej, a także zarządzanie doświadczeniem klientów. Połączenie w ramach jednego Pionu procesów sprzedażowych i obsługi klienta pozwoli na kompleksowe zarządzanie tymi obszarami i efektywne wdrażanie zmian, które mają zapewnić najwyższą satysfakcję abonentów.