Zmiany w serwisie
- Adam Jadczak,
- 18.11.1996
Hewlett-Packard Polska tworzy sieć autoryzowanych punktów serwisowych.
Hewlett-Packard Polska tworzy sieć autoryzowanych punktów serwisowych.
Rozpoczęły działalność trzy autoryzowane punkty serwisowe Hewlett-Packard Polska, prowadzone przez partnerów firmy. Swoim zasięgiem serwis obejmie Polskę Centralną (siedziba w Warszawie), Południową (we Wrocławiu) i Północną (w Gdańsku). Zajmą się one początkowo serwisem drukarek atramentowych desk-jet i większością modeli drukarek laserowych laser-jet. Zdaniem przedstawicieli HP, w miarę rosnącego zapotrzebowania ze strony klientów firma będzie tworzyła kolejne punkty serwisowe.
Przekazanie części serwisu dwóm firmom polskim oznacza odejście koncernu od dotychczasowej zasady, według której serwisowanie sprzętu z całego kraju odbywało się w Warszawie - w Centrum Serwisowym Hewlett-Packarda. Od wielu już lat na świecie działa sieć autoryzowanych partnerów serwisowych HP wybranych spośród najlepszych dealerów firmy. Podobnie i w Polsce partnerami serwisowymi zostają sprzedawcy urządzeń tej firmy. Ma to m.in. na celu wzmocnienie ich pozycji poprzez umożliwienie kompleksowej obsługi klientów.
Firmami, z którymi Hewlett-Packard Polska podpisał umowy są: wrocławski PPH Surfland, a w Warszawie i Gdańsku - SterProjekt. Firmy te uzyskały status Autoryzowanego Partnera Serwisowego HP (HP Authorized Support Provider). Surfland i Sterprojekt będą naprawiać jedynie urządzenia, które klienci, w ramach umowy gwarancyjnej, zobowiązani są przynieść do punktu serwisowego. W przyszłości umowy HP z firmami serwisowymi mogą objąć inne produkty tej firmy, w tym także komputery.