Zmiany w cenniku wsparcia technicznego SAP jeszcze później

Na początku grudnia kierownictwo SAP poinformowało, że proces migracji do 22% stawek za wsparcie techniczne rozpocznie się później niż planowano.

Oficjalnym powodem zmiany są przedłużające się prace nad stworzeniem narzędzi umożliwiających ocenę wpływu wsparcia technicznego na działalność biznesową użytkowników systemów SAP. Nad opracowaniem wskaźników KPI przedstawiciele SAP pracują wspólnie z 12 grupami użytkowników SAP zrzeszonymi w ramach stowarzyszenia SUGEN. Od początku 2009 roku warunki SAP Enterprise Support - także cenowe - obowiązują wszystkich nowych klientów SAP. Dla pozostałych użytkowników oprogramowania SAP proces migracji do nowych warunków cenowych ma rozpocząć się w I kwartale 2010 roku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLice[email protected]

TOP 200