Zero pikseli w LCD Samsunga - na razie tylko w Korei
- Juliusz Kornaszewski,
- 04.01.2005, godz. 14:43
Samsung wprowadził nowa politykę gwarancyjną dotyczącą monitorów LCD. Obecnie dotyczy ona rynku Korei Południowej, ale być może, dzięki podobnej gwarancji oferowanej w Polsce przez konkurencję, trafi także do naszego kraju.
Klienci Samsunga w Korei Południowej mogą być pewni, że zakupią panele LCD pozbawione choćby jednego wypalonego piksela. Od 1 styczna 2005 Samsung gwarantuje wymianę monitora na nowy, jeśli klient doszuka się w zakupionym wyświetlaczu choćby jednego wadliwego piksela. Gwarancja obowiązuje przez okres 6 miesięcy od daty zakupu i dotyczy modeli wyprodukowanych nie później niż w drugiej połowie 2004 roku.
Podobną politykę gwarancyjną pod koniec października wprowadził w Polsce koncern LG Electronics. Szerzej pisaliśmy o tym w materiale Nowa gwarancja LCD LG - liczy się każdy subpiksel . LG gwarantuje w Polsce wymianę monitora na pełnowartościowy, jeśli klient zgłosi wadę w ciągu 30 dni od daty zakupu.
Zobacz również:
- Samsung otwiera szampana - sprzedał więcej smartfonów od Apple
- IPS, OLED, mini-LED czy QLED - jaka matryca do pracy?
Polski oddział Samsunga nie chciał udzielić odpowiedzi na pytanie czy nowa polityka gwarancyjna trafi także do Polski. Wiemy, że aktualnie zagadnienie to jest analizowane i prawdopodobnie w lutym dowiemy się jaką decyzję podjął koreański koncern.
Wg. analityków firmy DisplaySearch, Samsung aktualnie jest największym na świecie producentem monitorów LCD, wyprzedzając przewodzący dotychczas w rankingu koncern LG.Philips LCD.