Zarządzanie sprzedażą usług

Spółka TK Telekom Sp. z o.o. wdrożyła system firmy Enxoo, dostawcy rozwiązań IT do zarządzania biznesem w modelu SaaS.

Operator telekomunikacyjny należący do PKP musiał znaleźć rozwiązanie, które obsłuży zwiększoną sprzedaż usług B2B. System przygotowany przez Enxoo dla TK Telecom przede wszystkim uporządkował proces sprzedaży usług. Co ważne zawiera adresy instalacyjne usług zgodne z bazą rejestru TERYT (Krajowego Rejestru Urzędowego Podziału Terytorialnego Kraju) przygotowanego przez GUS, co daje możliwość integracji rozwiązania z systemem paszportyzacji sieci. Rozwiązanie CRM posiada również moduł precyzyjnego prognozowania przychodów miesięcznych, a także możliwość śledzenia KPI procesu sprzedaży na poszczególnych etapach w celu optymalizacji czasu i efektywności każdego z nich, w czasie rzeczywistym i w przyszłości. System pozwala również na szybkie określanie możliwości technicznych realizacji potencjalnego zamówienia dzięki geolokalizacji klientów i węzłów sieci telekomunikacyjnych. System wzbogacony jest o konfigurator produktów, a więc narzędzie pozwalające na automatyczne tworzenie dedykowanej oferty dla konkretnego klienta.

Zobacz również:

  • Wybitny dziennikarz rynku telekomunikacyjnego nie żyje
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200