Zaproszenie na konferencję b2bmarketingSTANDARD
- 25.10.2013, godz. 13:03
Niewiele konferencji w Polsce dotyczy marketingu B2B. Dzieje się tak, ponieważ to temat trudny, a specjalistów łączących wiedzę teoretyczną z praktycznymi sukcesami, rzadko udaje się namówić na publiczne wystąpienia. Ekipie internetSTANDARD to się udało. Jednym z nich jest Włas Chorowiec, który przybliży temat content marketingu.
Konferencja odbędzie się w dniach 10-11 grudnia 2013 w Warszawie.
Dowiesz się na niej jakie skuteczne strategie marketingu B2B stosują liderzy polskich i zagranicznych firm i jak można zaadoptować je w Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić akcje wspierające sprzedaż. Prelekcje będą także dotyczyły mocy eventów w marketingu oraz organizacji współpracy działu marketingu i sprzedaży. Dowiesz się także jaką prawdziwą rolę spełniają programy lojalnościowe oraz czy cena wciąż jest ważnym elementem w marketingu B2b
Content marketing – nowa rewolucja?
Włas Chorowiec z LeadBullet przedstawi na czym polega kompleksowy content marketing – czyli jak generować ruch i napędzać sprzedaż inwestując w ciekawe treści i ich dystrybucję w sieci. Prelekcja odbędzie się pierwszego dnia konferencji w godzinach 11:10-11:40. Podczas spotkania zostaną poruszone następujące zagadnienia.
- Selling without selling – czyli promocja przez pomaganie użytkownikom!
- Co to znaczy dobry content? Skąd go wziąć?
- Jak dobrze dystrybuować content, czynniki sukcesu
- Przykłady zastosować dla firm B2B
Zobacz również: