Zapowiedzi IVR w usłudze VoIP

IPFON udostępnił system zapowiedzi słownych IVR (Interactive Voice Response), pozwalający za pośrednictwem głosowego menu na szybkie uzyskiwanie kontaktów telefonicznych z klientami firmowych witryn WWW.

Dzięki tej usłudze małe i średnie przedsiębiorstwa mogą samodzielnie tworzyć na swych witrynach automatyczny system zapowiedzi głosowych, który powita klienta i przekieruje jego połączenie, podobnie jak czynią to duże korporacyjne centrale telefoniczne. Do wdrażania indywidualnego systemu zapowiedzi głosowych za pośrednictwem stron WWW, użytkownicy mają do dyspozycji cztery elementy usługowe: IVR PLAYER, IVR MENU, IVR SWITCH oraz IVR LIST.

Aplikacja IVR PLAYER odtwarza nagrany wcześniej komunikat (powitanie) po połączeniu się klienta z wybranym numerem, a funkcja IVR MENU umożliwia automatyczne połączenie z wybranym działem, faksem czy też osobą pełniącą funkcję konsultanta. Korzystając z usługi IVR LIST można automatycznie przekierować połączenie na wcześniej zdefiniowane według listy numery (gdy poprzednie były zajęte), natomiast moduł IVR SWITCH zarządza odtwarzaniem przygotowanych komunikatów głosowych w zależności od tego, czy klient dzwoni w godzinach pracy firmy, czy poza nimi. Całkowity koszt aplikacji dostarczanej w pakiecie abonamentowym IVR PACK (50 zł) zależy od stopnia zaawansowania systemu oraz liczby wykorzystanych w nim elementów IVR.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200