Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze strony spółek giełdowych

Zakończył się pierwszy etap VI edycji konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, w którym wyłoniono 56 spółek posiadających najlepsze strony internetowe. Jutro ocenę stron rozpocznie 36 specjalistów tworzących jury konkursowe. Celem konkursu jest promocja nowych trendów komunikacji korporacyjnej on-line.

"Już po raz szósty sprawdzamy jak wygląda komunikacja internetowa spółek giełdowych. W tym roku w ramach I etapu oceniliśmy aż 854 strony pod katem kilkudziesięciu kryteriów konkursowych z takich obszarów jak komunikacja z inwestorem, zawartość informacyjna strony oraz użyteczności serwisu. Wybraliśmy 56 stron, które reprezentowały najwyższy poziom" - opowiada Mirosław Kachniewski.

W II etapie konkursu wyłonione zostaną po 3 firmy w każdej z pięciu kategorii konkursowych. Jury będzie oceniać strony pod kątem 9 kryteriów: jasność komunikatu, zawartość informacyjna; komunikacja z inwestorem; innowacyjność komunikacji; intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji; poprawność zastosowanych technologii; estetyka strony; opinia inwestorów indywidualnych; opinia inwestorów instytucjonalnych; opinia inwestora zagranicznego.

Wyniki II etapu Konkursu zostaną ogłoszone 5 kwietnia 2013 roku. W III etapie spośród 15 nominowanych spółek kapituła konkursu wybierze jednego laureata z każdego segmentu. Ogłoszenie werdyktu Kapituły Konkursu i wręczenie nagród laureatom VI edycji konkursu Złota Strona Emitenta odbędzie się 5 czerwca 2013 roku, podczas V Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200