Xerox przedstawił nową strategię dotyczącą klientów korporacyjnych

Xerox poinformował o nowej strategii, mającej na celu zmianę wizerunku firmy ze sprzedawcy sprzętu na dostawcę kompleksowych rozwiązań dla dużych przedsiębiorstw. Zmiana strategii pociąga reorganizację w pionie sprzedaży.

Xerox poinformował o nowej strategii, mającej na celu zmianę wizerunku firmy ze sprzedawcy sprzętu na dostawcę kompleksowych rozwiązań dla dużych przedsiębiorstw. Zmiana strategii pociąga reorganizację w pionie sprzedaży.

Nowy pakiet usług i produktów dla klientów korporacyjnych będzie nazywał się Global Industry Solutions Portfolio (GISP). Firma szacuje, że do roku 2009 wpływy z GISP będą stanowiły połowę jej przychodów.

W ramach GISP ma być oferowany sprzęt, oprogramowanie oraz usługi - wszystko jako pakiety dostosowane do wymagań poszczególnych segmentów rynku. Pierwsze cztery są przeznaczone na rynki, których funkcjonowanie w dużej mierze opiera się na wymianie dokumentów - rynek finansowy, wytwórczy, produkcji graficznych i sektora publicznego. Przedstawiciele Xeroxa zaznaczają jednak, że nowa oferta będzie bazowała na dotychczasowych produktach i usługach.

Wprowadzenie na rynek GISP ma wspomóc reorganizacja pionu sprzedaży. Będzie on teraz podzielony według branż, a nie dotychczasowych regionów geograficznych.

Zmiana strategii firmy, określona przez Xeroxa jako radykalna, jest kontynuacją działań podjętych już kilka lat temu, kiedy to firma nie chciała być postrzegana jedynie jako producent fotokopiarek, ale też jako dostawca rozwiązań do zarządzania wiedzą.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200