Windows Mobile - zawodzi synchronizacja
- Daniel Cieślak,
- 24.10.2005, godz. 14:35
Microsoft poinformował o wykryciu błędu w oprogramowaniu Microsoft ActiveSync 4.0, który w znaczący sposób utrudnia synchronizowanie danych pomiędzy komputerami PC, a urządzeniami przenośnymi pracującymi pod kontrolą systemu Windows Mobile 5.0.
Problem pojawia się tylko podczas próby zsynchronizowania danych pomiędzy dwoma komputerami za pośrednictwem przewodu USB - synchronizacja przebiega bez zakłóceń jeśli urządzenia komunikują się przez port podczerwieni lub Bluetooth. Przedstawiciele Microsoftu mówią, iż powodem kłopotów jest z reguły zainstalowany w systemie Windows firewall (stwierdzono, że problemy występują jeśli użytkownik korzysta z programu Sygate Personal Firewall, TrendMicro PC-cillin Internet Security 2005, Norton Personal Firewall, Zone Alarm Security Suite lub McAfee Personal Firewall).
Koncern pracuje już nad uaktualnieniem dla programu Microsoft ActiveSync 4.0 - będzie ono dostępne prawdopodobnie pod koniec listopada. Możliwe jest również alternatywne rozwiązanie problemu - poprzez skorzystanie z przygotowanej przez Microsoft instrukcji dla użytkowników Windows Mobile 5.0 i ActiveSync. 4.0
Zobacz również:
Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie Microsoftu.