Więcej testujących
- Jarosław Ochab,
- 16.12.2002, godz. 16:16
Mercury Interactive pozyskała nowych klientów na rozwiązania do testowania aplikacji i wydajności systemów informatycznych. Z oprogramowania firmy będą korzystać Coca-Cola Bottlers Poland, Bank Zachodni WBK i Onet.pl.
Coca-Cola wykorzystuje już jeden ze sztandarowych produktów Mercury – TestDirector. System ten służy do zarządzania procesem testowania wdrażanych aplikacji. BZ WBK i Onet.pl zdecydowały się na zastosowanie oprogramowania Topaz SiteScope. Narzędzia te umożliwiają monitorowanie dostępności infrastruktury sieciowej, zasobów serwerów i wydajności platformy internetowej przedsiębiorstwa. SiteScope współpracuje praktycznie z dowolnym środowiskiem systemowym i sprzętowym.
Jak utrzymują przedstawiciele Mercury Interactive, wśród polskich firm, zwłaszcza dużych przedsiębiorstw, rośnie zainteresowanie rozwiązaniami automatyzującymi proces testowania systemów informatycznych, które zastępują mniej wydajny manualny monitoring zasobów.
Zobacz również: