Więcej kupujących

Jak donosi firma badawcza Nielsen NetRatings, pod koniec III kwartału br. około 563 mln osób na całym świecie korzystało z Internetu w domu. Wzrostowi liczby internautów towarzyszy coraz większe zainteresowanie e-zakupami.

Badania przeprowadzone przez Nielsen NetRatings dotyczyły liczby użytkowników sieci, a także elektronicznego handlu. Wynika z nich, że w trzecim kwartale br. 70% internautów w Wielkiej Brytanii przeszukiwało internetowe zasoby w celu dokonania zakupów. W drugim kwartale odsetek użytkowników zorientowanych na e-zakupy wynosił 61%. W ten sposób Wielka Brytania okazała się w III kwartale największym rynkiem e-commerce, biorąc pod uwagę odsetek internautów dokonujących zakupy w sieci. Drugim pod tym względem rynkiem okazała się Szwecja (61%), zaś na dalszych miejscach uplasowały się Australia (56%), Niemcy (52%) oraz Holandia (51%).

Zobacz również:

  • ChatGPT z pierwszym spadkiem statystyk od debiutu
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
  • Usługa Threads będzie wkrótce dostępna w wersji webowej
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200