Węgierski kontrakt Finnsoftu

SAP Hungary i Finnsoft podpisały umowę na wdrożenie systemu contact center SAP BCM w Eszakdunantuli Vizmu (EDV) - Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji obsługującym północno-zachodnie Węgry.

SAP Business Communications Management (BCM) zostanie zintegrowany z działającym w EDV systemem SAP IS-U (Utilities).

Wdrożenie contact center w EDV będzie pierwszą w Europie i na świecie integracją SAP BCM z SAP IS-U Utilities. Finnsoft współpracuje z węgierskim oddziałem SAP ze względu doświadczenie w zakresie wdrożeń SAP BCM i wieloletnią opiekę nad działającymi już w Polsce systemami contact center.

"Przy implementacji SAP BCM na Węgrzech zdobędziemy nowe kompetencje związane z integracją z systemem SAP IS-U. Nowe doświadczenia będziemy mogli z powodzeniem wykorzystać na rynku polskim" - zapowiada Piotr Pytlakowski, dyrektor generalny spółki Finnsoft.

SAP BCM to system klasy call/contact center typu all-IP wspomaga pracę centrum obsługi klienta, a jednocześnie pełni funkcję typowej centrali telefonicznej. SAP BCM łączy przekaz głosu i danych z systemami informatycznymi oraz bazami danych tworząc jeden, centralnie zarządzany system.

Z kolei rozwiązanie SAP IS-U (Utilities) dedykowane jest dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej. Optymalizuje procesy zarządzania przedsiębiorstwem, obsługę działań biznesowych, sprzedaż i marketing, zarządzanie pracą, zarządzanie danymi dotyczącymi energii, rozliczanie, fakturowanie, wymianę danych między firmami oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Zobacz także:

WSZ PWN: więcej konsultantów

Cardif Polska kupuje inbound

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200