W call center ZUS będzie system firmy Interactive Intelligence
- Andrzej Maciejewski,
- 27.07.2011, godz. 10:36
Wiadomo już oficjalnie, że w Centrum Informacji Telefonicznej ZUS wdrożony zostanie system Customer Interaction Center (CIC) w wersji 3.0 firmy Interactive Intelligence. Wdrożenie przeprowadzi spółka B3System.
ZUS zadecydował również o wdrożeniu zaawansowanych technologicznie modułów Interaction Optimizer dla prognozowania i grafikowania wymaganej ilości personelu oraz Interaction Process Automation (IPA), wykorzystującego technologie contact center do zarządzania procesami biznesowymi.
Umowę podpisano 19 lipca b.r. Oprogramowanie zostało wybrane w wyniku postępowania o zamówieniu publicznym, wartość zamówienia wyniosła niemal 5 mln zł netto. Projekt zrealizuje firma B3System.
Centrum Informacji Telefonicznej ZUS to kolejny kontrakt w sektorze publicznym pozyskany przez Interactive Intelligence. Jej partnerzy wdrożyli system CIC w Głównym Urzędzie Statystycznym (Wasko) oraz w urzędzie miejskim we Wrocławiu (Devoteam).