W Poznaniu ruszyło międzynarodowe centrum obsługi IT firmy Ciber
- Adam Jadczak,
- 13.10.2010, godz. 14:22
W centrum usługowe koncern Ciber zainwestował 1,5 mln zł. Pracę znajdzie tu docelowo 200 osób, oferujących całodobowe wsparcie IT dla klientów z całego świata.
Międzynarodowe centrum obsługi IT to pierwsza inwestycja Ciber w Polsce i jej główna platforma typu helpdesk IT na starym kontynencie. Do działalności polskiej jednostki należy zarządzanie wsparciem technicznym (helpdesk na wszystkich poziomach wsparcia), monitorowanie infrastruktury IT klientów, operacje internetowe i usługi aplikacyjne (np. wsparcie i monitorowanie aplikacji SAP).
“Wybraliśmy Poznań ze względu na dostęp do doskonałej kadry i atrakcyjny poziom kosztów. Centrum potrzebuje specjalistów IT, którzy doskonale znają języki obce" - mówi Anthony D’Ambrosi, dyrektor do spraw operacyjnych Ciber. "Poza tym to miasto przyjazne dla inwestorów. Do zainwestowania tutaj zachęciło nas m.in. wsparcie jakie otrzymaliśmy ze strony lokalnych władz$" - dodaje.
Zobacz również:Najnowsze badanie dotyczące AI: praca będzie, ale będzie jej mniej#
Inwestycja Ciber przełoży się na powstanie do końca roku 80 miejsc pracy dla wykwalifikowanych specjalistów. Docelowo w firmie znajdzie zatrudnienie 200 osób. Od pracowników wymagana jest płynna znajomość angielskiego i drugiego języka obcego. Firma cały czas poszukuje osób biegle posługujących się m.in.: niemieckim, hiszpańskim, francuskim, japońskim, chińskim, włoskim, duńskim, flamandzkim, rosyjskim, portugalskim, fińskim, koreańskim lub szwedzkim.