W Poznaniu ruszyło międzynarodowe centrum obsługi IT firmy Ciber

W centrum usługowe koncern Ciber zainwestował 1,5 mln zł. Pracę znajdzie tu docelowo 200 osób, oferujących całodobowe wsparcie IT dla klientów z całego świata.

Międzynarodowe centrum obsługi IT to pierwsza inwestycja Ciber w Polsce i jej główna platforma typu helpdesk IT na starym kontynencie. Do działalności polskiej jednostki należy zarządzanie wsparciem technicznym (helpdesk na wszystkich poziomach wsparcia), monitorowanie infrastruktury IT klientów, operacje internetowe i usługi aplikacyjne (np. wsparcie i monitorowanie aplikacji SAP).

Wybraliśmy Poznań ze względu na dostęp do doskonałej kadry i atrakcyjny poziom kosztów. Centrum potrzebuje specjalistów IT, którzy doskonale znają języki obce" - mówi Anthony D’Ambrosi, dyrektor do spraw operacyjnych Ciber. "Poza tym to miasto przyjazne dla inwestorów. Do zainwestowania tutaj zachęciło nas m.in. wsparcie jakie otrzymaliśmy ze strony lokalnych władz$" - dodaje.

Zobacz również:

  • Najnowsze badanie dotyczące AI: praca będzie, ale będzie jej mniej#

Inwestycja Ciber przełoży się na powstanie do końca roku 80 miejsc pracy dla wykwalifikowanych specjalistów. Docelowo w firmie znajdzie zatrudnienie 200 osób. Od pracowników wymagana jest płynna znajomość angielskiego i drugiego języka obcego. Firma cały czas poszukuje osób biegle posługujących się m.in.: niemieckim, hiszpańskim, francuskim, japońskim, chińskim, włoskim, duńskim, flamandzkim, rosyjskim, portugalskim, fińskim, koreańskim lub szwedzkim.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200