Veracomp uruchomił autorski system CRM

Rozwiązanie wdrożone przez dział technologii internetowych Veracompu, wspomagać będzie pracę krakowskiej centrali firmy i jej lokalnych biur.

System jest ściśle zintegrowany z pozostałą infrastrukturą informatyczną firmy: oprogramowaniem ERP (IFS Applications) oraz systemem obsługi sprzedaży internetowej V-ZAM, z którego korzystają klienci dystrybutora. Moduł CRM udostępnia handlowcom Veracompu pełne dane na temat partnerów, handlowych, historię kontaktów i działań marketingowych oraz informacje o otwartych projektach informatycznych. Z poziomu systemu CRM handlowcy mają dostęp do informacji o nowych produktach w ofercie firmy i prowadzonych promocjach. Aplikacja pełni jednocześnie rolę organizera. Veracomp liczy, że znaczące korzyści przyniesie wykorzystanie mechanizmów analitycznych systemu, zarówno w zakresie definiowania potrzeb klientów jak i kontrolowania prowadzonych razem z nimi projektów.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • System MS-DOS wrócił po latach w postaci open source
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200