Veracomp uruchomił autorski system CRM
- Jarosław Ochab,
- 17.01.2003, godz. 06:15
Rozwiązanie wdrożone przez dział technologii internetowych Veracompu, wspomagać będzie pracę krakowskiej centrali firmy i jej lokalnych biur.
System jest ściśle zintegrowany z pozostałą infrastrukturą informatyczną firmy: oprogramowaniem ERP (IFS Applications) oraz systemem obsługi sprzedaży internetowej V-ZAM, z którego korzystają klienci dystrybutora. Moduł CRM udostępnia handlowcom Veracompu pełne dane na temat partnerów, handlowych, historię kontaktów i działań marketingowych oraz informacje o otwartych projektach informatycznych. Z poziomu systemu CRM handlowcy mają dostęp do informacji o nowych produktach w ofercie firmy i prowadzonych promocjach. Aplikacja pełni jednocześnie rolę organizera. Veracomp liczy, że znaczące korzyści przyniesie wykorzystanie mechanizmów analitycznych systemu, zarówno w zakresie definiowania potrzeb klientów jak i kontrolowania prowadzonych razem z nimi projektów.
Zobacz również: