Veracomp rozwija swój portal handlowy

Od początku kwietnia krakowska firma ma udoskonalony system sprzedaży przez Internet. W rozwiązaniu V-ZAM zastosowano nowe funkcje pozwalające klientom m.in. na pełniejszą kontrolę realizacji ich zamówień.

Od początku kwietnia krakowska firma ma udoskonalony system sprzedaży przez Internet. W rozwiązaniu V-ZAM zastosowano nowe funkcje pozwalające klientom m.in. na pełniejszą kontrolę realizacji ich zamówień.

System sprzedaży elektronicznej V-ZAM (typu B2B) został opracowany przez firmę Industrial and Financial Systems. Udoskonalona wersja portalu handlowego zawiera nowy system obsługi logistycznej zamówień. Partnerzy otrzymują teraz pełniejsze informacje na temat statusu zamówień, stopnia ich realizacji czy terminów dostaw do dystrybutora. Mają również możliwość automatycznego przejścia na strony www spedytora w celu sprawdzenia statusu realizowanej przesyłki. Rozbudowano także system planowania i rezerwacji produktów, co pozwala na pracę z wieloma zamówieniami równocześnie. Wprowadzono możliwość pobrania każdego elementu systemu (np. cennika, opisu produktów, historii zamówień) w pliku .pdf lub .xls do edycji lub dołączenia do własnej oferty handlowej.

Nowa wersja portalu pozwala licznej grupie pracowników firm partnerskich na korzystanie z informacji o produktach, cenach, dostępności oraz terminach dostaw potrzebnych do przygotowania oferty handlowej, nie posiadając uprawnień do składania zamówień. Połączenia są realizowane z wykorzystaniem bezpiecznego 128-bitowego protokołu SSL.

Do końca kwietnia moduł zostanie rozbudowany o nowe funkcje – tracking wysyłek serwisowych. Oznacza to, że partnerzy handlowi otrzymają możliwość śledzenia statusu przesyłek serwisowych.

Bliższe informacje:

www.veracomp.pl


TOP 200