Veracomp rozwija e-handel

Na początku stycznia Veracomp usprawniła sprzedaż przez Internet poprzez doposażenie systemu zamówień V-ZAM w kolejne funkcje praktyczne. Teraz zamówienia można składać i realizować bezpośrednio z arkuszy Microsoft Excel, korzystając z nowych narzędzi wyszukiwania i porównywania produktów.

Dostępny w Polsce system V-ZAM, do internetowego składania zamówień wprost z poziomu arkusza kalkulacyjnego, jest jednym z lepiej znanych w kraju systemów B2B na rynku dystrybucji IT. W styczniu został on zmodyfikowany przez Veracomp i wyposażony w programowy moduł dodawania produktów do koszyka na podstawie informacji zawartych w pliku Excel. Moduł współpracuje z arkuszami w wersjach MS Excel 97, 2000, XP oraz 2003.

Platforma aplikacyjna V-ZAM typu B2B (Business-to-Business) umożliwia prowadzenie elektronicznego handlu między dystrybutorem a jego partnerami handlowymi, integratorami systemów i sklepami komputerowymi. Jest nie tylko narzędziem do realizacji zakupów, ale także źródłem informacji handlowych i biznesowych, gdyż zawiera katalogi produktów, cenniki, stany magazynowe, historię zamówień, płatności, przyznany limit kredytowy oraz informacje na temat statusu.

Veracomp zmodyfikował narzędzia wyszukiwania produktów według rozmaitych kryteriów, zaś same poszukiwania można teraz zawężać minimalną i maksymalną ceną produktu. W nowym systemie V-ZAM powiększono możliwości porównywania produktów, a oprócz parametrów i opisów produktów są widoczne ich zdjęcia. Nie ma ograniczeń odnośnie liczby porównywanych produktów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200