Veracomp i nowe programy autoryzacyjne w 2002 r
- Juliusz Kornaszewski,
- 07.02.2002, godz. 13:50
Veracomp uruchomił serię programów autoryzacyjnych na rok 2002. Nowa inicjatywa skierowana jest do sklepów i salonów komputerowych. Programem objęte są produkty: Asmax, MAG InnoVision, Microtek, Mitsubishi, Mustek.
Veracomp uruchomił serię programów autoryzacyjnych na rok 2002. Nowa inicjatywa skierowana jest do sklepów i salonów komputerowych. Programem objęte są produkty: Asmax, MAG InnoVision, Microtek, Mitsubishi, Mustek.
Przewidziano dwa stopnie partnerstwa: "Salon Sprzedaży" i "Autoryzowany Salon Sprzedaży". Firmy, które przystąpią do programu otrzymają pakiet narzędzi biznesowych pomocnych w pozyskiwaniu klientów i codziennej pracy.
Tytuły "Salon Sprzedaży" i "Autoryzowany Salon Sprzedaży" są przyznawane na dwanaście miesięcy na podstawie kwartalnych obrotów sprzedaży z Veracomp w zakresie wybranych produktów. Uprawiają do otrzymania przywilejów handlowych takich, jak: dyplomy, certyfikaty, rabaty, preferencyjne warunki zakupu sprzętu demonstracyjnego, zwiększona ilość materiałów reklamowych, dedykowane akcje promocyjne, kierowanie klientów końcowych do sklepu, wspomaganie lokalnych akcji marketingowych, szybki serwis, pierwszeństwo w realizacji zamówień w przypadku limitowanych dostaw. Ilość i rodzaj przywilejów jest dostosowana do jakości i wartości sprzedaży osiągniętej przez partnera w zakresie wybranych produktów.
Dla uczestników programów autoryzacyjnych 2002 Veracomp uruchomił specjalne strony WWW, na których znajdują się szczegółowe informacje na temat korzyści i wymagań dla każdego programu.
Więcej informacji:
http://www.veracomp.pl