Usługi sieci inteligentnej w Netii

Netia rozbudowała swoją ofertę biznesową o dwie usługi sieci inteligentnej - "Usługa 800" i "Usługa 801". Oferta Netii jest o około 20-30% tańsza od propozycji Telekomunikacji Polskiej SA.

Netia rozbudowała swoją ofertę biznesową o dwie usługi sieci inteligentnej. "Usługa 800" i "Usługa 801" pozwolą firmom, które skorzystają z oferty Netii rozbudować formę kontaktu marketingowego z klientem. "Usługa 800" (numer telefonu zaczynający się od 0-800) zapewnia bezpłatne połączenie telefoniczne dla klienta spółki. Całkowity koszt połączenia dla klienta w "Usłudze 801" (numer telefonu zaczynający się od 0-801) wynosi równowartość jednego impulsu telefonicznego, resztę pokrywa spółka korzystająca z usługi.

Firmy, które zechcą zaoferować swoim klientom dodatkowy kanał komunikacyjny, zapłacą w Netii za zakup "Usługi 800" lub "Usługi 801" opłatę instalacyjną w wysokości 122 zł netto plus miesięczną opłatę abonamentową za numer - 40 zł netto. Netia zapewnia w przypadku "Usługi 800" bezpłatne pięć sekund każdego połączenia, tak aby móc wyeliminować płatności za przypadkowe połączenia.

Zobacz również:

  • Ogromny wyciek danych amerykańskiego operatora AT&T

Dotychczas usługi sieci inteligentnej oferowała w Polsce jedynie Telekomunikacja Polska SA. Oferta Netii obowiązuje na terenie całego kraju dla abonentów zarówno Netii jak i TP SA.

W ofercie TP SA udostępnienie usługi "Linia Bezpłatna 800" kosztuje 160 zł netto przy miesięcznym abonamencie 49 zł netto. W przypadku usługi "Linia Ulgowa 801" opłata instalacyjna numeru kosztuje 186 zł netto, miesięczny abonament natomiast 98 zł netto.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200