Usługa Teams zintegrowana z ważną aplikacją
-
- Janusz Chustecki,
- 08.03.2021, godz. 11:10
Microsoft zdecydował się zintegrować ze sobą ściśle swoje dwie, stosowane szeroko przez biznes aplikacje: Teams i Dynamics 365. Wprowadził do nich rozwiązania, dzięki którym użytkownicy będą mogli korzystać z obu tych narzędzi bez konieczności otwierania każdego z nich oddzielnie i przełączania się między nimi.

Rozwiązanie, które Microsoft ogłosił w zeszłym tygodniu na firmowej konferencji Ignite - ułatwi bardzo życie pracownikom działów sprzedaży i obsługi klientów, którzy do tej pory tracą niepotrzebnie czas, gdyż każdą z tych aplikacji muszą obsługiwać oddzielnie.
Bliskie powiązanie ze sobą obu aplikacji będzie skutkować wzrostem wydajności pracy osób w działach sprzedaży, usług i marketingu, które w swej codziennej pracy korzystają z usług obu aplikacji.
Zobacz również:
- Google przedstawia Gemini – nowy model AI
- Sam Altman triumfalnie wraca do OpenAI
- UE oskarża Microsoft o stosowanie praktyk monopolistycznych
W przypadku Dynamics 365 Sales, czaty inicjowane w ramach usługi Teams można jednym kliknięciem myszy osadzać w aplikacjach CRM, które zarządzają relacjami z klientami. Mechanizm osadzania czatów dostępny jest również w modułach Dynamics 365 noszących nazwy Customer Service i Field Service. Czaty takie są wtedy wyświetlane na bocznym panelu w okienku zawierającym informacje o kontakcie.