Unima 2000: partnerstwo z VocalCom

Unima 2000 podpisała wyłączną umowę partnerską z VocalCom, francuskim producentem systemów contact center.

Na mocy tego kontraktu firma będzie oferować system Hermes.net.

Krakowska spółka rozwija ofertę rozwiązań dla contact center. "Potencjał tego rynku w Polsce jest znaczący. Dlatego zdecydowaliśmy się nawiązanie współpracy z kolejnym dostawcą. VocalCom wyselekcjonowano z grona ośmiu kandydatów" - mówi Wojciech Glijer, projekt manager z Unima 2000. Wśród kluczowych kryteriów znalazły się: nowoczesna architektura, niezależność od infrastruktury telekomunikacyjnej klienta, elastyczna skalowalność liczby obsługiwanych stanowisk oraz wielokanałową komunikację (VoIP, email, SMS, chat, fax oraz video).

Przedstawiciele Unima 2000 deklarują, że rozwiązania VocalCom umożliwiają szybki zwrot z inwestycji oraz niższe koszty utrzymania, ponieważ agenci korzystają z systemu wyłącznie poprzez przeglądarkę internetową, wyposażeni jedynie w komputer osobisty i słuchawki. Taka architektura umożliwia łatwe zarządzanie systemem w jednej lokalizacji, a także w strukturze wielodziałowej lub w modelu telepracy agentów w różnych lokalizacjach. Unima 2000 prowadzi obecnie cztery projekty związane z wdrożeniem rozwiązań nowego partnera. Spółka nie zdradza bliższych szczegółów. Specjalizuje się jednak w branży finansowej i outsourcingowych usług call center, zatem zapewne tutaj należy szukać pierwszych użytkowników.

Co ciekawe, systemy VocalCom są także przystosowane do modelu hostowanego - Unima 2000 planuje wykorzystać to do wprowadzenia usługi korzystania z funkcjonalności systemu "na żądanie". W ten sposób chce dotrzeć do firm działających w innych branżach o mniejszej skali biznesu. Innym planowanym modelem jest dzierżawa rozwiązania.