Unified Messaging z Topcall

Firma Topcall AG poinformowała o zakończeniu prac nad nową wersją rozwiązania Unified Messaging, przystosowanego do współpracy z serwerem aplikacji firmy Citrix.

Firma Topcall AG poinformowała o zakończeniu prac nad nową wersją rozwiązania Unified Messaging, przystosowanego do współpracy z serwerem aplikacji firmy Citrix.

System Topcall Citrix Solution, wykorzystując możliwości serwera Citrix Metaframe 1.8 for Windows lub Citrix Metaframe XP for Windows, zapewnia funkcje zunifikowanego systemu obsługi wiadomości (Unified Messaging) bez potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania na stacjach roboczych.

System zapewnia użytkownikom platformy Citrix możliwość swobodnej komunikacji, za pośrednictwem Topcall, bezpośrednio z terminalu serwera Citrix. Topcall oferuje centralną administrację i archiwizację kanałów komunikacyjnych typu: SMS, faks, TELEX, poczta internetowa, X.400, WAP, poczta głosowa.

Topcall może pełnić rolę centrum kontaktów z klientem, integrując systemy ERP, CRM oraz systemy poczty elektronicznej ze wszystkimi serwisami telekomunikacyjnymi.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200