Ubezpieczenia wspierane technologią

Leadenhall Insurance, coverholder Lloyd’s, uruchomił nową generację swojego autorskiego systemu transakcyjnego o nazwie Leadenhall Insurance System. Rozwiązanie ma ułatwiać codzienną pracę tysiącom brokerów i agentów, wspierając ich w dystrybucji specjalistycznych ubezpieczeń.

fot. mat. prasowe

Branża finansów i ubezpieczeń to jeden z najszybciej chłonących technologię sektorów. I jednocześnie, ze względu na regulowany rynek, grupa pod dużą presją legislacyjną. Jednak, w ramach możliwej przestrzeni zmian, wdrażane są tu nowoczesne rozwiązania. Niejednokrotnie pisaliśmy o zmianach technologicznych w sektorze ubezpieczeń, o wdrażaniu systemów i aplikacji zarządzających procesem zawierania ubezpieczeń i obsługi szkód.

Leadenhall, posiadający pełnomocnictwa do zawierania i wykonywania umów specjalistycznych ubezpieczeń w imieniu Lloyd’s, postanowił skrócić dotychczasowe procesy, wpierając się technologicznie. Nowa platforma Leadenhall Insurance to efekt współpracy opartej na wymianie biznesowych doświadczeń z rynku ubezpieczeń i najnowszych rozwiązań z zakresu technologii dostarczonych przez Efinity. System LIS stworzony przez Efinity Insurance Group ma wspierać zmianę modelu dystrybucji ubezpieczeń. „Postęp technologiczny zrewolucjonizował sposób konsumowania mediów, wymiany informacji i robienia zakupów. Ubezpieczenia nie są tu wyjątkiem” – mówi Maciej Bud-Gusaim, prezes Leadenhall Insurance S.A. Leadenhall Insurance System to nowoczesny, intuicyjny i wygodny w obsłudze serwis, który wspiera sprzedaż i zarządzanie procesem polisowania. Największy nacisk kładzie na zaangażowanie klienta i odciążenie pośrednika. „Pośrednikowi nie płaci się za doradztwo, a za sprzedaż polis. Dlatego Leadenhall, szanując czas pośrednika, do minimum ogranicza czynności administracyjne, dając jednocześnie więcej przestrzeni na cross-selling i up-selling – mówi Tomasz Domalewski, Dyrektor Sprzedaży w Leadenhall.

Zobacz również:

  • Bez ludzi nie ma sukcesu

Pośrednik, korzystający z platformy otrzymuje także wsparcie w postaci możliwości bieżącego monitorowania działań podejmowanych przez ubezpieczanego. Klient z kolei zyskuje szybką ścieżkę do komunikacji ze swoim doradcą, z którym może łatwo skontaktować się z poziomu systemu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200