UPC Polska publikuje kwartalne wyniki

Dowiadujemy się oczywiście, ile firma zarobiła, z jakich usług najchętniej korzystają jej klienci i czy tych ostatnich przybywa, czy też ubywa.

UPC Polska publikuje kwartalne wyniki

UPC Polska

Dane dotyczące drugiego kwartału tego roku opublikowała firma Liberty Global, właściciel UPC Polska. Dowiadujemy się z nich, że pod koniec drugiego kwartału tego roku, z usług operatora korzystało prawie 1,5 mln osób (1 449 500). To niewielki spadek względem analogicznego okresu w roku 2012, kiedy to było ich o 30 tysięcy więcej (2%).

Przychody firmy w drugim kwartale tego roku zamknęły się w kwocie 113,2 mln dolarów. To o 3,8% więcej niż w tym samym okresie w roku 2012. W dokumencie napisano również, że w dwóch pierwszych kwartałach tego roku, wpływy ze sprzedaży wzrosły o 2,3% i wyniosły blisko 230 mln dolarów.

Zobacz również:

  • Telegram chce, aby z jego usługi zaczął korzystać biznes
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
  • Snowflake Polska świętuje trzecie urodziny

Najwięcej klientów UPC korzysta z usług telewizyjnych firmy. Na koniec drugiego kwartału było ich 1,2 mln, choć to spadek o 4,2% (56 tysięcy osób) względem drugiego kwartału ubiegłego roku. 809,5 tys. klientów to abonencie telewizji cyfrowej (wzrost o 17,5%), a 462 tys. osób wciąż korzystają z telewizji analogowej (spadek o 27,7%). Rośnie także liczba osób korzystających z oferty internetowej UPC. Pod koniec drugiego kwartału było ich 880 tys. (wzrost o 8,7%).

W raporcie napisano również, że z telefonii stacjonarnej UPC korzysta 505,5 tys. osób. Względem drugiego kwartału ubiegłego roku, jest to wzrost o 21,1%. Mniejszym powodzeniem cieszą się natomiast  usługi związane z telefonią komórkową UPC. Korzysta z nich jedynie 23,3 tys. osób.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200