UC sojusz HP i Avaya

HP i Avaya zawarły porozumienie dotyczące rozwiązań UC (Unified Communications - zunifikowana komunikacja) i contact center, w myśl którego HP będzie sprzedawać produkty Avaya i wspierać je technicznie. W zgodnej opinii analityków, to porozumienie ma głównie na celu osłabienie pozycji Cisco na tym rynku.

Firmy deklarują, że będą dążyć do tego, aby oferowane przez nie produkty były ze sobą zgodne. HP i Avaya doszły do wniosku, że tylko wtedy użytkownicy będą kupować ich rozwiązania UC i contact center. Koncern Cisco obrał inną strategię rynkową i stara się przekonać użytkowników, aby kupowali wyłącznie jego rozwiązania.

HP i Avaya zawarły porozumienie na trzy lata, podczas których pracownicy HP przejdą intensywne szkolenia, poznając rozwiązania UC i call center oferowane przez Avaya adresowane do dużych firm i korporacji.

Zobacz również:

  • HP – oferta wsparcia środowiska pracy w jednym miejscu
  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
Warto w tym momencie przypomnieć, że HP ma podobne porozumienia z firmami Alcatel-Lucent i Microsoft, chociaż każde z nich dotyczy nieco innych zagadnień.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200