Twitter zachęca do zakładania kont Blue

Twitter zaczął oferować subskrybentom płatnych kont Blue dodatkowe korzyści. Jedna z nich polega na tym, że w porównaniu ze standardowymi użytkownikami, Twitter będzie ich bombardować mniejszą o blisko 50% ilością reklam.

Grafika: Twitter

Elon Musk od dawna obiecywał, że subskrybenci kont Twitter Blue mogą liczyć na dodatkowe korzyści. Stąd pojawienie się rozwiązania, dzięki któremu na osiach czasów „Following” i “For You” posiadacze będą oglądać znacząco mniejszą liczbę sponsorowanych tweetów.

Jednocześnie Twitter informuje, że rozwiązanie to nie ma zastosowania w przypadku treści wyświetlanych w profilu lub w odpowiedziach, jak również promowanych kont i trendów oraz promowanych wydarzeń pojawiających się na stronie Explore. Rozwiązanie to będzie stosowane dopiero po zweryfikowaniu profilu subskrybenta i przypisaniu mu odpowiedniego uprawnienia.

Zobacz również:

  • 5G - rozwój jeszcze przed nami, 6G - tuż tuż, za rogiem
  • Meta wprowadzi do Europy usługi wolne od reklam
  • Udostępniono bezpłatne narzędzie, które wykrywa treści generowane przez AI

Oprócz funkcji związanej z reklamami, firma oferuje subskrybentom kont inne korzyści. Na przykład otrzymają oni pierwszeństwo w odpowiedziach. I jeszcze jedna korzyść, Jeśli płatny użytkownik konta Blue wejdzie w interakcję z jakimś tweetem, jego pozycja rankingu zostanie automatycznie wzmocniona.

Warto przypomnieć, że Twitter wprowadził plan subskrypcji Blue na całym świecie kilka tygodni temu. Jednak różnego rodzaju badania pokazują, że pomimo powszechnej dostępności tej opcji, Twitterowi nie udało się przyciągnąć zbyt wielu płatnych użytkowników. Firma analityczna SensorTower informuje na przykład, że wprowadzenie w życie tego planu subskrypcji przysporzyło Twitterowi do końca marcu dodatkowe zyski w wysokości zaledwie 11 mln USD. Ostanie badania wykazują natomiast, że obecnie mniej niż 1% użytkowników Twittera zdecydowało założyć sobie konto Blue.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200