Trimtab chce wejść na warszawską giełdę

Kilkanaście milionów złotych firma chce przeznaczyć na stworzenie własnego systemu do modelowania procesów biznesowych, rozwój sieci partnerskiej w Polsce i w regionie oraz przejęcie spółek z kompetencjami procesowymi. Debiut miałby nastąpić w kwietniu.

Trimtab chce rozszerzyć geograficzny zasięg działania. Dziś firma prowadzi działalność głównie na terenie województwa mazowieckiego, a uruchomienie sieci partnerów ma umożliwić rozwój w pozostałych częściach kraju. "Jesteśmy firmą konsultingową. Szukamy więc partnerów technologicznych znających się na konkretnych rozwiązaniach klasy BPM takich, jak Metastorm, czy EMC Documentum. Chcemy mieć czterech partnerów, współpracujemy już z firmami posiadającymi kompetencje w zakresie systemu Adonis i rozwiązań Process Reneval Group" - mówi Marcin Marzec, prezes Trimtab.

System Trimtab one jest już dostępny w wersji rosyjskiej. Kierownictwo spółki spodziewa się jeszcze w tym roku pierwszego kontraktu na Ukrainie. Pozostałe rynki, którymi jest zainteresowana firma to Rumunia, Bułgaria, Czechy i Słowacja.

"Stworzyliśmy również własne rozwiązanie - Trimtab one, zawierające opracowane przez nas modele organizacyjne, procesów i obiegu dokumentów w zakresie wsparcia sprzedaży i komunikacji wewnętrznej. Biznes - bez konieczności interwencji informatyków - samodzielnie może zarządzać naszym narzędziem. Teraz powstaje jego wersja 2.0" - opowiada Część funduszy z giełdy ma zostać przekazane właśnie na ten cel.

Firma myśli też o ekspansji zagranicznej. System Trimtab one jest już dostępny w wersji rosyjskiej. Kierownictwo spółki spodziewa się jeszcze w tym roku pierwszego kontraktu na Ukrainie. Pozostałe rynki, którymi jest zainteresowana firma to Rumunia, Bułgaria, Czechy i Słowacja. Obecnie brana pod uwagę koncepcja rozwoju zakłada budowę sieci partnerów zagranicznych, którzy dokonaliby adaptacji rozwiązań Trimtab do warunków lokalnych: język, przepisy prawne, specyfika i kultura organizacji podmiotów gospodarczych.

W skład Grupy Trimtab wchodzi również spółka one2one communication, która oferuje usługi outsourcingu sprzedaży. Do polskich klientów Trimtab należą m.in. Telekomunikacja Polska i Polkomtel. Firma oferuje m.in. usługi rejestracji zamówień, zarządzania obiegiem dokumentów sprzedażowych, weryfikacji dokumentacji i dystrybucji raportów. "Odtwarzamy w naszym systemie pomysły działów sprzedaży operatorów, związane z nowymi produktami, czy rozszerzeniem liczby kanałów sprzedaży" - wyjaśnia Marcin Marzec. "Rośniemy o 100% rocznie, stąd plan wejścia na giełdę" - konkluduje. Obecnie Trimtab zatrudnia 80 osób.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200