Toshiba naprawia notebooki
- Daniel Cieślak,
- 02.11.2004, godz. 08:18
Koncern Toshiba uruchomił globalny program wymiany wadliwych modułów pamięci w 27 modelach notebooków, które trafiały na rynek od kwietnia 2002 r. Firma udostępniła specjalny serwis internetowy oraz aplikację, ułatwiające użytkownikom szybkie sprawdzenie, czy pamięć zamontowana w ich notebooku wymaga wymiany.
Problem dotyczy notebooków z serii:
- Tecra: S1, 9100, M1 oraz M2;
- Satellite: 2400, 2405, 1110, 1115, Pro M10, Pro M15, M30, Pro M30 oraz M35;
- Portege: R100 oraz M200/M205;
- Dynabook: T5, E6 i V7;
- Satellite: M10, SS S7, SS 2100, E7, V8, V9, VX1 oraz SS M200.
Przedstawiciele koncernu mówią, że w sumie sprzedano ponad 650 tys. notebooków z tych serii - aczkolwiek problem (polegający na m.in. na zawieszaniu się komputerów podczas wychodzenia ze stanu 'uśpiernia') dotyczy tylko części maszyn, wyposażonych w pamięć od jednego z dostawców.
Więcej informacji na temat uruchomionego właśnie programu wymiany modułów pamięci można znaleźć tutaj.
Zobacz również:
Warto przypomnieć, że kilka tygodni temu koncern Dell zainicjował program wymiany wadliwych zasilaczy do notebooków - okazało się, że były one podatne na przegrzewanie się.