Telestrada: wspólna kampania promocyjna Grupy TP SA

Jest to objazdowa wystawa pod hasłem "Teletransmisja przyszłości". W ciągu najbliższych 6 miesięcy trafi do 10 miast w Polsce i będzie akcją promocyjną nie tylko służącą obronie rynku i pokazującą dotychczasowego aroganckiego monopolistę w nowym, korzystnym świetle, lecz również konsolidującą grupę kapitałową.

Do tej pory Telekomunikacja Polska SA, PTK Centertel i tp.internet prowadziły niezależną politykę promocyjną i marketingową. Nie sprzedawano kompleksowo usług telekomunikacyjnych, oferowanych przez poszczególne spółki grupy. Jednym z powodów był fakt, że nigdy nie zadano sobie trudu, aby je policzyć i posegregować. Dopiero niedawno TP SA spróbowała zróżnicować ofertę dla klientów korporacyjnych, małych i średnich firm oraz klientów indywidualnych. Mimo to jeszcze dzisiaj zdarza się, że przedsiębiorstwa niezależnie negocjują umowy np. z przedstawicielami TP SA i PTK Centertel.

<B>Produkty w pakiecie</B>

Telestrada to objazdowa wystawa pod hasłem "Teletransmisja przyszłości". W ciągu najbliższych 6 miesięcy trafi do 10 miast w Polsce i będzie akcją promocyjną nie tylko służącą obronie rynku i pokazującą dotychczasowego aroganckiego monopolistę w nowym, korzystnym świetle, lecz również konsolidującą grupę kapitałową. Pierwszy dzień prezentacji będzie przeznaczony dla pracowników grupy kapitałowej, następne zaś dla kluczowych klientów, małych firm i klientów indywidualnych. Uruchomiono specjalny serwis internetowy: www.telestrada.portal.pl.

Zobacz również:

Zdaniem Wandy Roman, dyrektora Pionu Obsługi Klienta Regionu Warszawskiego TP SA, kampania poprawi znajomość produktów, a w konsekwencji poprawi ich sprzedaż zarówno w biurach obsługi klienta TP SA, jak i PTK Centertel. Z wypowiedzi Wandy Roman, zamieszczonej w serwisie Telestrady, wynika, że grupa kapitałowa kończy prace nad wspólnym pakietem usług. Można się domyślać, że jednym z nich będzie oferta leasingu komputerów osobistych, dostępu do Internetu poprzez xDSL (Neostrada) i udziału w planowanej przez TP SA elektronicznej giełdzie typu business-to-business. Za jej pośrednictwem firmy grupy mają dokonywać zakupów.

<B>Oferta 36</B>

Na Telestradę składa się 36 rodzajów usług i technologii. Jedną z najnowszych jest Neostrada, w skład której wchodzą wszystkie usługi dostępu szerokopasmowego TP SA. Firma zatwierdziła regulamin i cennik pilotażowych usług xDSL. Okres pilotażowy potrwa do końca kwietnia br. Pod koniec II kwartału br. usługi będą oferowane komercyjnie. W ramach umowy klient otrzymuje modem ADSL wraz z oprogramowaniem i usługą instalacyjną. Koszt instalacji zależy od szerokości wykupionego pasma (256 Kb/s - 100 zł, 512 Kb/s - 300 zł). Przykładowa cena abonamentu miesięcznego wynosi: 300 zł dla 256 Kb/s i 500 zł dla 512 Kb/s. Abonament obejmuje także usługi dodatkowe: 5 kont pocztowych o łącznej pojemności 25 MB oraz 10 MB przeznaczone na strony WWW.

W skład wspólnego pakietu usług Grupy TP SA wchodzą także: WAP Idea, Portal, transmisja danych i faksów w PTK Centertel, Octopus ISDN, IdeaNet, poczta głosowa TP SA, serwisy interaktywne, contact center, inteligentny budynek, monitoring sieci i naziemna telewizja cyfrowa. W Telestradzie uderza brak podziału na usługi poszczególnych spółek. Przykładowo, Centertel prezentuje usługę poczty elektronicznej IdeaNet wspólnie z tp.internet, zaś Neostrada jest promowana razem z usługami portalu tp.internet.

W czasie prezentacji Telestrady będzie można zobaczyć także: pierwszy w Polsce pokaz Internetu zapachowego i inteligentnej odzieży interaktywnej. Można też odwiedzić dom przyszłości, będący wizją wykorzystania zintegrowanych technologii w życiu codziennym.