Szybsza diagnostyka dzięki VoIP
-
- Andrzej Maciejewski,
- 28.09.2009, godz. 17:02
Sieć placówek diagnostycznych Voxel uruchamia system telekomunikacyjny w technologii VoIP. Celem jest bardziej efektywna obsługa klientów - oczekiwanie na badania ma ulec skróceniu.
Do końca roku połączone zostanie szesnaście centrów diagnostycznych sieci Voxel, specjalizującej się w diagnostyce obrazowej (rezonans magnetyczny, tomografia komputerowa), outsourcingu usług diagnostycznych oraz usług opisowych za pośrednictwem teleradiologii. Niezbędne urządzenia zainstalowano już w Katowicach, Zabrzu i Krakowie.
Zastosowana technologia umożliwia między innymi centralną obsługę zgłoszeń pacjentów do różnych jednostek w ramach call-center. Daje to możliwość optymalnego wykorzystania świadczeń zakontraktowanych w ramach NFZ oraz zaoferowania każdemu pacjentowi najlepszego dla niego rozwiązania. "Dzięki temu rozwiązaniu, w przypadku długiego terminu oczekiwania na badanie w jednej z pracowni, pacjenci będą mieli możliwość skorzystania z wcześniejszych terminów w innych ośrodkach" - mówi Robert Donitza, kierownik Biura Obsługi Pacjenta Voxel. "Stworzenie centralnego kanału komunikacji z pacjentami przyczyni się do zwiększenia jakości ich obsługi i skrócenia czasu oczekiwania na badanie" - dodaje.
Nowy system telekomunikacyjny jest budowany z wykorzystaniem systemu VDmaster firmy Activis Polska.