System IT obsługujący bank Millenium odnotował krótkotrwałą awarię

Awaria systemu IT obsługującego ogólnopolski bank Millennium spowodowała, że jego klienci mieli dzisiaj od rana poważne problemy z logowaniem się na swoje konta. Wszystko wskazuje na to, że awaria została szybko usunięta, gdyż w godzinach popołudniowych system ruszył i problemy z logowaniem ustąpiły.

Klienci mieli zarówno problemy z logowaniem się, jak i z realizacją niektórych operacji finansowych (niemożność dokonania przelewów). Analiz tych doniesień wskazywała na to, że problem wystąpił na terenie całej Polski.

Tuż po pierwszych sygnałach ze strony klientów, że system IT nie chce ich uwierzytelniać, bank umieścił na Twiterze informację potwierdzającą te doniesienia pisząc iż bankowość internetowa oraz mobilna rzeczywiście szwankuje. Przeprosił też klientów za utrudnienia dodając, że informatycy przystąpili już do działania i pracują intensywnie nad usunięciem awarii.

Zobacz również:

  • GPW WATS – twarda podstawa do globalnego konkurowania

Po godzinie 15. problem został rozwiązany i bank podał iż internetowy serwis Millenet i aplikacja mobilna działają prawidłowo.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200