Sybase na fali

Przedstawiciele Sybase Polska prognozują, że na koniec 2003 r. firma osiągnie ok. 35 proc. wzrost przychodów (ok. 24,5 mln zł). W 2002 r. przychody firmy na polskim rynku wyniosły ok. 18,9 mln zł.

„W pierwszych trzech kwartałach tego roku osiągnęliśmy 94 proc. wzrost sprzedaży licencji. Wyjątkowo dobre wyniki w pierwszych dziewięciu miesiącach, wynikają w znacznej mierze ze zmiany podejścia klientów do planowania zakupów. Mijają czasy odkładania wydatków na ostatni kwartał” – wyjaśnia Grzegorz Walicki, dyrektor Sybase Polska. Dobre wyniki dotyczą również przychodów ze sprzedaży usług i pomocy technicznej. W trzech kwartałach Sybase osiągnął 38 proc. wzrost, podczas gdy na cały rok planowane jest zwiększenie obrotów o 35%.

Sybase zamierza w Polsce rozwijać tzw. wielopoziomowy kanał partnerski. Oznacza to, że dystrybutorzy będą nie tylko sprzedawać produkty tej firmy - bazy danych i narzędzia programistyczne - ale również oferować szkolenia, wsparcie techniczne oraz usługi instalacji i konfiguracji systemów przeznaczone dla dilerów, lokalnych producentów oprogramowania lub integratorów systemów. Sybase ma już pierwszego partnera tego typu - LX Polska, a z dwoma innymi prowadzone są rozmowy.

Zobacz również:

  • Biały Dom obejmie sankcjami kolejną chińską firmę produkującą chipy
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200