Strategie IT w turbulentnych czasach

Doświadczeniom polskich organizacji w tworzeniu i realizacji strategii IT będzie poświęcone drugie spotkanie w ramach cyklu SPEED IT. Spotkanie organizowane przez prof. Andrzeja Sobczaka, kierownika Zakładu Zarządzania Informatyką SGH, odbędzie się na terenie kampusu uczelni 31 marca.

Spotkanie ma być kontynuacją warsztatów o przygotowaniu strategii IT, jakie prof. Sobczak poprowadził w lutym. Dyskusja, które wywiązała się podczas tego spotkania, pokazała, że mimo rozmaitych obaw strategiczne podejście w IT ciągle zyskuje na znaczeniu.

Przygotowywane drugie spotkanie ma mieć interaktywną formułę BYOP (Bring Your Own Problem): po wstępie metodycznym będą dyskutowane rzeczywiste problemy zgłoszone przez uczestników. Także zaplanowane wystąpienia będą nawiązywać do praktycznych wyzwań, przed którymi stają polskie przedsiębiorstwa i instytucje.

Przedstawiciele Orange Polska, Andrzej Kaczmarczyk, kierownik Wydziału Strategii i Transformacji IT i Marcin Woźniak, starszy kierownik projektu IT oraz zastępca dyrektora Departamentu Informatyki EFL Dominik Lisowski w oparciu o swoje doświadczenia opowiedzą, jak w polskich warunkach wygląda proces tworzenia strategii IT.

Naczelnik Wydziału Zarządzania Projektami w BGK Emil Andryszczyk przejdzie do realizacji strategii. W swoim wystąpieniu skoncentruje się na koordynacji działań strategicznych przy pomocy portfela projektów.

Kolejne wystąpienia podejmą wątek szybkich zmian, jakie zachodzą w biznesie i jego otoczeniu. Piotr Szwed, DevOps Lead w Activision-Blizzard zastanowi się, czy w takich warunkach istniejące i tworzone strategie mają jeszcze sens, czy może należy o nich zapomnieć. Jak tworzyć strategie technologiczne w zmiennej i niepewnej rzeczywistości, będzie radził przedstawiciel T-Mobile, Stanisław Karpiński, kierownik Zespołu Architektów.

Prof. Andrzej Sobczak opowie o pomysłach na wykorzystanie koncepcji IT dwóch prędkości (bimodal IT) w realizacji strategii IT.

Więcej informacji o spotkaniu: http://transformacjait.pl/o-realizacji-strategii-it-w-turbulentnych-czasach-wedlug-efl-bgk-orange-t-mobile-activision

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200